3/24/2016

6x kuulumisia

1. Ehdin jo iloita, että kevät on vihdoin täällä. Puin nahkatakin päälleni ja ulkona tarkeni kuin tarkenikin sillä. Eilen illalla kuitenkin alkoi sataa lunta, ja sitä tuli melkein 10cm ! Mun haaveet keväästä hävisivät sen myötä. 2. Oon vihdoin innostunut avokadosta ja alkanut sisällyttää sitä miun ruokavaliooni. Avokado sopii niin pastaan kuin leivänäpäälle. 3. Kolmas kuva on tosiaan toisssapäivältä, jolloin oli todella lämmintä, ja V jo innoissaan kulki ympäriinsä t-paidalla. Lunta kuitenkin oli vielä paikka paikoin.
4. Jokinen aika sitten kävin Helsingissä Erikan kanssa ja kävimme syömässä Vapianossa, joka osoittautui ihan superhyväksi paikaksi. Pasta keitettiin ja lisukkeet valmistettiin silmien alla ja sen sai suoraan höyryävänä käteen. 5. Miun ruutupaitailu on tuntunut taas alkavan, sillä vaatekaappiin on ilmestynyt taas kolme uutta ruutupaitaflanellia. Niitä alkaa löytymään nyt jo aika monessa värissä. 6. Oon aivan rakastunut hairstylistjohannesyrjo - instagram-tilistä, ja varsinkin kyseisistä hiuksista. Oon alkanut haikailemaan takaisin mun lähes kokovaaleaa päätä ja sitä varmaan kuluvana kevään lähdetään toteuttamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti